Beckers Designer Collection farba do ścian i sufitów mat White 2,5l
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
Beckers Designer Collection farba do ścian i sufitów
Zastosowanie:
- dekoracyjno-ochronne malowanie ścian i sufitów wewnątrz pomieszczeń mieszkalnych, biurowych i użyteczności publicznej, w tym w obiektach szkolno-wychowawczych i służby zdrowia oraz zakładach usługowych i produkcyjnych, także branży spożywczej z wykluczeniem bezpośredniego kontaktu z żywnością.
- Można stosować do malowania płyt kartonowo-gipsowych, tynków gipsowych, cementowo-wapiennych, dekoracyjnego malowania podłoży betonowych, jak również do renowacji starych wymalowań.
Właściwości:
- Bardzo dobra siła krycia nawet przy ciemnych kolorach.
- Zastosowana technologia enkapsulacji powoduje zwiększoną ✔️ odporność na zabrudzenia
- Najwyższa odporność na zmywanie i szorowanie na mokro (I klasa, PN-EN 13300).
- Tworzy oleofobową powłokę dającą wysoką odporność na tłuste plamy.
- Ceramiczne mikrosfery zapewniają zwiększoną odporność na ślady po przetarciach.
- Wydajność do 16 m2/l (jednokrotne malowanie).
Cechy dodatkowe:
- Głęboki mat wymagany przy wykończeniu wnętrz w wysokim standardzie.
- Produkt gwarantuje wyjątkową głębię koloru.
- Kolory pozostają nasycone z upływem czasu.
- Antyrefleksyjne wykończenie niezależnie od kąta padania światła.
Wskazówki dotyczące aplikacji:
Malowane podłoże musi być mocne i stabilne.
- Metody aplikacji : pędzel, wałek.
- Przed przystąpieniem do malowania farbę należy dokładnie wymieszać.
- Nałożyć 2 warstwy za pomocą pędzla lub wałka. Dla kolorów o szczególnie słabej sile krycia może nastąpić konieczność nałożenia dodatkowych warstw.
- Taśmę malarską odkleić natychmiast po zakończeniu malowania, zanim farba wyschnie.
Wzornik koloru:
Kolory wyświetlane na stronie maksymalnie wiernie odtwarzają właściwe odcienie. Nie możemy jednak zagwarantować dokładnego odwzorowania, kolory mogą się różnić w zależności od ustawień i rozdzielczości ekranu. Jest to kolor poglądowy.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.